Yoshi’s Island DS – Red coins and spiky rocks

Har spillt litt Yoshi’s Island DS.
Det har rykte på seg for å ikek være særlig bra, but I like it.
Morsomt å se at alt er tegnet på nytt i forhold til SNES forgjengeren. Ikke at det spillet er stygt, tvert om det er veldig fint det, men en oppfølger skal liksom se litt annerledes ut ssynes jeg. Skarpere er det også siden DS jo er litt kraftigere enn en Super Nintendo. Veldig fargerikt og friskt.

Spillmessig ligner det jo bra mye på det første Yoshi’s Island, med litt smått nytt her og der.
Er nå kommet til brett nr tre hvor jeg blir jaget av en svær pigget steinsak Indiana Jones style. Og selvfølgelig er det røde penger spredd rundtom på  løypen mens en løper fra steinen. Og hver gang jeg bommer på en penge starter jeg banen på nytt med vilje, I want those coins!


Kartskjermen virker noe kjent 😉


Brett tre før den store steinen kommer


Uh oh, here it comes! Run Yoshi, run!

Har du spillt Yoshi’s Island DS?

Bilder: Min iphone
#spill #blog #3ds #nintendo3ds #yoshi #yoshisislandDS #yoshisisland

2 kommentarer
    1. Jeg likte dette spillet veldig godt. Det er lik forgjengeren, men det er akkurat nok forandringer til at det føles nytt.
      Og hvis du er sånn at du må samle alt så lykke til. Det er ikke lett for å si det sånn:p

    2. nerdslife: Ja sant, det er likt sin forgjenger, men ikke for likt. Så trivelig stemning i det også, det er som musikken sier “ta det med ro, enjoy yourself” 😉

      Heldigvis er jeg ikke sånn at jeg absolutt må samle alt før jeg går videre, var bare at jeg liksom så alle de røde pengene bare ligge der ute in the open på det brettet klare til å plukkes opp 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg