Første trailer fra Lego The Hobbit

Her har vi den aller første traileren for det kommende lego spillet Lego the Hobbit, som er basert på de to første filmene.
Og vel, it sure looks like a Lego game 😛
Litt kjedelig musikkvalg i traileren synes jeg, de skulle gått for “Concerning Hobbits” themet syens jeg. Fremdeles min favoritt fra alle filmene.

Selv er jeg ganske utspillt på Lego spill, det beste er fremdeles Lego Indy 2 synes jeg.
Er du klar for Lego Hobbitses?

Lego the Hobbit komemr på så å si alle konsoller formater neste år.

Bilde: Youtube
#spill #pc #ps3 #ps4 #360 #xboxone #3ds #vita #lotr #lordoftherings #thehobbit #hobbit #legothehobbit

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg