Old MacStarbound had a farm

Det har blit litt mer Starbound i det siste.

Jeg har nå fått laget meg en del steam punky kopper utstyr som briller, og rustning.
Et nytt sverd og skjold har jeg også fått mekket ihop.

Jeg har også fått bygget om “huset” mitt til et mer solid trehus omsider, måtte bare hugge ned nok trær først. And yes those are roses on the trees 😛

Og etter å ha laget meg et grev og gravd opp jordeni hagen har jeg nå fått plantet hele en gullerot og tre hvetefrø, amazing right? 😛

Og voila, etter litt hadde hveten vokst opp og kunne høstes inn, hmm, en kan vist lage brød. Guess I’m making a oven now 😛

Jeg kom også over et sci fi aktig rom mens jeg var ute i villmarken og utforsket. Og hva gjør man når man finner et skinnende sci-fi aktig rom? Jo en tar med seg hele sulamitten 😛 Tilogmed døren og alarmen som stod i taket tok jeg med meg hehe.

Bilder: My pc
#spill #blog #starbound #pc #indie #minecraft #terraria

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg