Folk gidder virkelig ikke spille spillene sine

Sony oppdaterte sitt trophy system (samme som achievements på 360) da playstation 4 ble lansert.
Nå kan en se hvor sjeldne trofeer er og hvor mange prosentvis som har fått dem. En kan sjekke hvor sjeldne trofeer er enten på en ps4 eller med playstation appen til android eller ios telefoner.
Jeg tok en liten titt på noen av mine trofeer just for fun.


Denne var det ikke så mange som hadde, ikke så rart da det jo er noe en faktisk må bevisst gå inn for.


Dette trofeet i Ninja Gaiden Sigma 2 overasket meg litt, tenk at bare 13,9% har klart spillet på normal vanskelighetsgrad!


Lurer på om dette trofeet fra Mortal Kombat vs Dc Universe var det sjeldneste jeg hadde.


Dette trofeet fra GTA 4 overasket også litt, tenk det, bare litt over halvparten av dem som har spillet har giddet å fullføre det aller første opdpraget i spillet! Kinda crazy when you think about it.

Har du noen sjeldne trofeer?

Bilder: My iphone
#spill #blog #ps3 #ps4 #trophy #trophies #raare

4 kommentarer
    1. nerdslife: Ja jer er ingen trophyhunter selv heller, men var da fælt så lite int i spillene sine folk er når de ikke engang tar første oppdraget.

    2. Kan ikke skryte på meg at jeg verdenmester i trophies jeg heller, men, kanskje når jeg en dag finner pengene til en PS4 at jeg blir litt flinkere til å ha den online 🙂

    3. Izayoi: Ja er litt morsomt med trophies, er jo litt som en oversikt over når en f.eks klarte et spill. Fun å kunne se at jeg klarte et spill den dagen klokken da og da 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg