Zelda: A Link to the Past kommer omsider til Wii U denne uken

Det klassiske Super Nintendo spillet Zelda: A Link to the Past kommer omsider til Wii U virtual console torsdag denne uken.
Må si det tok sin tid gitt, at de ikek gav det ut da A Link between worlds kom ut er noe merkelig spørr du meg, men hey it’s Nintendo they do strange stuff 😛

Jeg kommer til å kjøpe dette ja, jeg har nemmelig ventet på at det skulle komme ut på Wii U da jeg aldri har fullført spillet.
Jeg lånte det på snes som liten, men kom ikke så altfor langt.

Så var spørsmålet om vi får usa versjonen som går så fort som spillet skal gjøre eller om vi blir sittende med den trege PAL versjonen.

Har du tenkt å kjøpe Zelda: A Link to the Past på Wii U Virtual Console?

Kiilde: Neogaf
Bilder: Google og dailynintendo
#spill #nintendo #nintendowiiu #virtualconsole #zeldaalinktothepast #alinktothepast #zelda #alttp #vc

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg