Spillblog: Super Mario 3D World completed

Jeg klarte Super Mario 3D World i går.
Det var et flott spill, dog vil jeg nok si Super Mario 3D Land var bedre.
Spillet lider litt av at det er designet for å spilles av opptil fire spillere, områder er generelt ganske åpne og stort sett er det veldig god plass på bakken.
Spillet blir mest utfordrende når en prøver å sanke de grønne bonusstjernene på brettene, de står nemmelig ikke plassert slik at fire spillere kan få plass.
Men igjen, det er et kjempespill og anbefales varmt til alle som har en Wii U som står og skriker etter et spill å spille 🙂

Faktisk riktig så god musikk i spillet også og som jeg tenkte main theme gew on me 😉

Har du spillt Super Mario 3D World?


The golden express, now THAT is a lot of money right there!


Dette var det aller vanskeligste brettet i spillet uten tvil, jeg døde sikkert 25 ganger ihvertfall. Det var de hersens grønne stjernene som var så vriene å få med seg og siden det er lava på bakken så er det instant death med en gang en gjør et lite feilsteg.


Min nye rekord på spilleautomaten er 3-up!


Nothing to see here, just an ordinary Goomba going for a walk
Dette brettet var litt spesielt, det foregår nememlig i noe som ser ut som et tradisjonelt Japansk hus, første gang jeg har sett noe slikt i et Mario spill.

Bilder: Min Wii U
#spill #blog #supermario3dworld #supermario #mario #nintendo #nintendowiiu #wiiu

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg