Spillblog: New Super Mario Bros U – The journey continues

Ferden går videre i Wii U spillet New Super Mario Bros U.
Jeg er nå kommet meg gjennom vannverdenen.


Hmm, lurer på hvorfor det er gullpenger inne i blomstene? Kinda werid when ya think about it 😛


Puhh, endelig fant jeg den hemmelige utgangen på spøkelseskipet. Det var et slik spøkelseshusbrett med en masse hemmelige ganger så måtte litt leting til.


Dette var et morsomt brett, Mario og den store bønnestengelen? 😛


Jepp, Mini Mario kan tilogmed løpe opp vann, is there anything he can’t do? 😛


Hah, da har jeg fanget Nabbit på alle verdenene, men hmm, har jo ikke fanget ham på siste verden enda. Kanskje han ikke kan dukke opp der?


Spillet har flotte lyseffekter, som på dette brettet hvor lavaen gir alt et mørkere litt orange skinn.


Jeg er nå på det jeg er bra sikker på er siste verden, nemmelig lavaverdenen.
Not long left now I think!

Hva spiller du på for tiden?

Bilder: Min WiiU
#spill #blog #nintendo #nintendowiiu #wiiu #newsupermariobrosu #nsmbu

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg