Bravely Default demo – Førsteinntrykk

Da har jeg fått testet Bravely Default demoen til Nintendo 3DS litt.
Førsteinntrykket er positivt, og jeg husket rett demoen har helt originalt innhold med egne quests og slikt.
En kan tilogmed låse opp hele 7 bonuser til hele spillet avhengig av hva en gjør i demoen.
Noe som gjør det faktum at en bare kan starte demoen 30 ganger enda mer irriterende. Nintendo er så baklengs på enkelte saker, hvorfor begrense tilgangen på demoer?

En del å sette seg inn i dog med alle de forskjellige jobbene og kombinasjonene av dem. Jeg har så vanskelig for å bestemme meg når det er så mange muligheter 😛

Spillet har også et element hvor en gjenoppbygger en landsby ved hjelp av venner en streetpasser med, jo flere venner jo fortere går gjenoppbyggingen, med andre ord min gjenoppbygging kommer til å sneeegle seg avsted.
På hele spillet kan en ihvertfall registrere venner til spillet over nettet, er da noe.

Hele det landsbysystemet minner meg veldig of free to play spill bare at istedenfor penger må en streetpasse eller ha venner. Ganske irriterende at ens framgang i det aspektet av spillet er avhengig av saker utenfor ens kontroll.
En skulle kunnet få nye innbyggere til landsbyen bare med å spille selve spillet synes jeg.


Og er det bare meg eller virket det som det var noe rart med oversettelsen/teksten i spillet i starten? Virket som det stod feil navn på dem som snakket eller noe.

Flott musikk hadde spillet også, spesielt melodien på kartet var flott syns jeg.
Og det visuelle inntrykket på spillet er veldig flott med sjarmerende karakterer og detaljerte og godt animerte monstre.
Litt spesielt med 2d grafikken på bakgrunnene mikset med karakterene som jo er i 3d, er liksom noe med kantene på 2d elementene som skiller seg litt ut.
Masse pene spesialangrep og magier, kjente igjen en del fra Final Fantasy også 🙂

Gjorde ferdig den første questen og akkurat kommet igang med nr 2 for nå, skal sett meg mer inn i det etterhvert.

Hva synes du om Bravely Default demoen?

Bilder: My iphone og Google
#spill #blog #3ds #nintendo3ds #nintendo #demo #bravelydefault #jrpg #squeenix

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg