Spillblog: New Super Mario Bros U – Diving for star coins

Da var jeg ferdig med skyverdenen i New Super Mario Bros U på Wii U.
Den gikk greit den, var en morsom verden med varierte brett. Morsomt med de rosa brettene, uvant farge å se i et Mario platformspill, frisket opp litt.

Det var ingen star coins som var vriene i denne verdenen så fikk alle uten store problemer 🙂

Så bar ferden videre til vannverdenen.

Jeg er ikke så glad i svømmebrett i platformspill til vanlig, de er liksom så seige. Men det finnes unntak som f.eks i Donkey Kong Country og er jo kjekt med litt variasjon også.

På brett nr 2 i vannverdenen var det en star coin jeg ikke har klart å finne enda, nemmelig den midterste.
Brettet er et udnervannsbrett med store mengder rør som stikker ut her og der, noen av dem kan manipuleres for å få frem hemmeligheter, men så langt har jeg ikke klart å finne star coin nr 2. Den tredje mynten var en ganske finurlig løsning på å få tak i.

Jeg måtte backtracke for å finne et hemmelig rør med en stjerne, så passe på å komme meg opp av røret kjapt nok til å få tak i en ny stjerne og så bruke den til å beseire den store fienden som voktet stjernemynten. Fun times!

Men hvor kan star coin nr 2 være henne mon tro? I’ll find it sooner or later 😉

Hvilket Mario spill spillet du sist?

Bilder: My iphone
#spill #blog #newsupermariobrosu #nsmbu #mario #nintendo #nintendowiiu #wiiu

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg