Spillblog: New Super Mario Bros U – Star Coins everywhere

Spillte litt New Super Mario Bros U på Wii U i går.
Jeg synes å huske det var en grunn til at jeg stoppet, men kom ikke på hva det var.
Når jeg kom inn i spillet oppdaget jeg det ganske kjapt, det var en hersens star coin jeg ikke klarte åf å tak i på et brett.
Jeg gikk igjennom brettet en rekke ganger, men ingen stjernepenge var å finne uansett hvor mye jeg utforsket.

Så gikk jeg ut på kartet igjen og begynte å vandre rundt verdenen.
Der jeg befinner meg nå kan en nememlig aktivere forskjellige platformer på oversiktskartet som gir en tilgang til nye områder. Ette rlitt misking og triksing med aktivering og deaktivering av forskjellige platformer fikk jeg låst opp en vei til baksiden av det slottet jeg ikke fant stjernepengen på.
Huh, tenkt det, en kan gå inn på brettet fra baksiden!

Og da starter en nemmelig en helt annen plass på brettet.
Plutselig befant jeg meg der jeg aldri kom til når jeg vanligvis spillte brettet og stjernepengen ble plukket opp uten noen problem. 🙂

Og der hadde jeg funnet alle star coins på denne verdenen også 🙂

Så bar ferden videre til neste verden som var oppe i skyene.

På det aller første brettet var den en sekvens hvor en kan plukke opp en trampoline som kan brukes til å nå et hemmelig rør i som jeg knøvlet så utrolig med. Mistet sikkert 15 liv bare akkurat der, men one must have all the star coins! 😛

Endelig kom jeg meg opp der.
Brettet er nemmelig et slikt som er bunnløst og en må holde seg på en bevegende platform gjennom hele brettet noe som gjør det enkelt å falle av om en er litt uheldig hehe.

Tadah, endelig var brettet klart med alle star coins!

Skikkelig kanllspill dette synes jeg.
Har du spillt noe New Super Mariob ros U?

Bilder: My iphone
#spill #blog #mario #nintendo #nintendowiiu #wiiu #nsmbu

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg