Siste spillkjøp: Collar Doggie Ghosts

I dag kjøpte jeg mitt første Call of Duty spill gitt.
Som jeg har sagt før er jeg ikke noen stor online spiller så det er ikke derfor jeg kjøpte spillet. Online delen interesserer meg ikke.
Grunnen til at det ble kjøp er at dette spillet har en masse enspillerinnhold, bots i alle moduser, split screen og hele to forskjellige horde modes.
Selve enspillerstoryen kunne jeg ikke vært mindre interessert i, srandard superscripted random militæraction, no thanks, men er glad i survival modes og bots så tror de modusene kan bli litt morsomme.

Har du kjøpt Collar doggie?

Bilde: My iphone
#spill #blog #kjøp #callofduty #ghosts #codghosts #cod #ps3 #fps

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg