Edgeworth is back on the case!

Nå da Ace Attorney Dual Destinies er fullført har jeg lurt litt på hva jeg så skulle sette meg ned med.
Nå er det jo ikke akkurat mangel på spill å velge mellom, men kunne tenkt meg å spille mer på 3ds’en, okei nå er det ikke lite å velge mellom der heller, men nærmere bestemt hadde jeg ikke lyst å dra fra Ace Atorney serien enda så derfor ble valget lett. Det var på tide å la Edgeworth fortsette etterforskingen sin i det siste Ace Attorney spille jeg har liggende, nemmelig Miles Edgeworth Ace Attorney Investigations 🙂


Morsom stil på karakterene

Jeg er nå på sak 2 som befinner seg på et fly. Allerede her er jeg on board (pun intended :P), morsom setting og noe nytt for serien.

Må si jeg har sansen for alle de små animasjonene av karakterene i spillet, de liver opp en del.
Morosmt å utforske de forskjellige omgivelsene og møte nye morsomme karakterer.
Setter også pris på at en faktisk må tenke litt til tider for å komme videre.
Det hjelper nok på at jeg er veldig glad i pek og klikk eventyrspill som dette spillet jo minner en del om.


Herr Lablanc så visst virkelig fram til filmen 😛

Edgeworth er ganske annerledes fra Phoenix Wright, men han er også en morsom fyr til tider og har en del gode kommentarer å komme med 🙂


Den velkjente finger pointing at head posen 😛

Godt å enda ha litt Ace Attorney å spille på, og når dette spillet er klart har jeg jo også de to første sakene i Investigations 2 🙂

Hva spiller du på for tiden?

Bilder: My iphone
#spill #blog #aceattorney #investigations #milesedgeworth #capcom #nintendo #nintendods #ds

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg