The orchestrated Gumshoe

Mens jeg sat og jobbet med den nye headeren i går hørte jeg på Gyakuten Saiban Meets Orchestra albumet (Gyakuten Saiban = Ace Attorneys japanske navn) og jeg ble bare igjen påminnet over hvor fin musikk denne serien har. Utrolig flott album dette også siden det er orkestrerte versjoner av musikken.

Den versjonen som er mest annerledes i orkesterform må være Gumshoes theme. Den vanlige versjonen er flott den også, men hør bare på orkesterversjonen, den er kjempefin. De har tatt frem bakgrunnselementer fra den opprinnelige melodien og egentlig laget en ny melodi. Når jeg nå hører på den vanlige Gumshoe themet fra spillet hører jeg faktisk hva de fremhevet i den orkestrerte.

Hva synes du om den orkestrerte versjonen?

Originalversjonen av Gumshoes theme

Gumshoes theme er fra starten til ca 2.07

Bilde: youtube
#spill #3ds #nintendods #ds #nintendo3ds #aceattorney #gumshoe #orchestra #music #soundtrack #ost

5 kommentarer
    1. nerdslife: Med den sangen i bilen blir en nok alltid i godt humør 🙂
      Så mange melodier jeg liker i serien, klarer liksom ikke å velge ut en som favoritt hehe
      Det spesielle med Gumshoe sin er at den orkestrerte er såpass forskjellig fra originalen, in a good way synes jeg.

    2. Gumshoe er den grommeste personen og syns jeg.
      “The truth is… when I was a little boy… I wanted to be a wizard.”xD
      Prøvd gumshoe til nes? Er en skulle ønske det var samme gumshoe:p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg