Ace Attorney Dual Destinies – At a standstill

Det har faktisk ikke blitt noe mer Ace Attorney Dual Destinies på meg siden fredag.
Må innrømme at jeg ble litt skuffet over at spillet var simplet ned en del med å ta bort utforskingselementet. Det var jo en ganske stor del av spillet. Så jeg har liksom ikke følt for å spille noe mer.
Synd at når vi etter såpass lang tid fikk en oppfølger så var den faktisk en nedgradert versjon av sine fogrjengere på enkelte områder, ikke en forbedring.

Jeg hadde liksom på forhånd sett for meg at de tilogmed kanskje hadde lagt til elementer i etterforskningsdelen som at en kunne gå rundt eller kanskje stille på kameraet siden alt er i 3d.
Men nei, de fjernet heller de fleste mulighetene en hadde før.

Jeg skal skal selvfølgelig fortsette på spillet, men dette satte liksom en demper på spillelysten.

Bilde: My iphone
#spill #capcom #blog #aceattorney #dualdestinies #phoenixwright #3ds #nintendo3ds

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg