I natt tjente vi en time

I natt var det på tide å stille klokken igjen.
En time tilbake denne gangen, jeg synes jeg følte meg ekstra uthvilt i morges 😛
Sant å si er det ikke mye jeg trenger å gjøre da alle mine duppeditter med klokker stiller seg selv.
Vel alle bortsett fra en.
Nemmelig ps3’en, den står der som vanlig og påstår at klokken er over 10 når den nå bare er litt over 9.
Tidligere har det gått litt tid før jeg har fått endret klokka på ps3’en, men i år gjorde jeg det like greit med en gang, enklere å komme over til den nye tiden når alle følger med 😉

Har du måtte stille klokken manuelt på noe  i dag?

Bilde: My iphone
#spill #bløog #ps3 #klokke

2 kommentarer
    1. nerdslife: Ahh of course, 3DS’en, den hadde jeg glemt av! Sånn der var den også stilt rett. Hehe ja er godt med en ekstra time, heller det enn å miste en når vi stiller klokka frenover. Det er ikke fullt så morsomt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg