Ace Attorney Dual Destinies – Inntrykk

Da var sak 1 fullført på 3DS spillet Phoenix Wright Ace Attorney: Dual Destinies.

Jeg liker det godt so far.
Selv om jeg savner 2d grafikken fra de forrige spillene må jeg si det er virkelig flott og gjennomført visuelt sett.
Karakterene er virkelig detaljerte og kjempeflott animerte og har nå langt flere uttrykk og bevegelser enn tidligere. Det er bare en fryd å se på dem bevege på seg.

Historien er litt tidlig å si så mye om da jeg bare er akkurat i starten på sak 2, den begynner bra da den ser ut til å være tettere lagt opp til det forrige spillet i serien, var morsomt å se Wrights kontor igjen 😉
Dog synes jeg det er litt synd at det ser ut som vi i dette spillet alltid får vite hvem morderen er fra første stund, tar liksom bort lit av spenningen.

Musikken varierer litt, en del av de nye remixene av den gamle musikken er flotte, men den nye musikken har ikke grepet meg helt så langt bortsett fra en melodi som var flott, men er jo enda tidlig der også.

En ting jeg ikke likte så godt var at teksten i spillet, den kommer frem vel tregt til tider, altså som i de forrige spillene tastes liksom hvert ord inn med blipelyder, men nå går denne inntastingen veldig tregt til tider, litt annoying.
Teksten er også noe merkelig utseendemesig, den virker noe utydelig eller gromsete, som om den har et slags filter over seg eller noe, litt ukomfortabel å lese synes jeg. Savner den klare teksten fra de forrige spillene.

Stemmeskuespillet i spillet er variabelt for å si det slik. Det varierer fra det helt greie til overacted crappy anime dubbing deluxe.
Synd en ikke kan velge japanske stemmer.

Spillet er som singe forgjengere veldig morsomt til tider og jeg fant meg selv i å trekke på smilebåndet både titt og ofte 😀

Så det var litt om hva jeg synes så langt, skal bli morsomt å fortsette på spillet senere i dag.

Har du spillt Ace Attorney Dual Destinies? Hva syens du så langt?

Bilder: My iphone
#spill #3ds #nintendo3ds #capcom #aceattorney #phoenixwright #apollojustice #dualdestinies #blog

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg