What I’ve been playing

I det siste har det gått i litt forskjellig på fspillfronten.

Jeg har loffet rundt litt i Far Cry 3 på pc. Bare gjort diverse småting, er en del å gjøre i det spillet så kjekt å bare fyre opp og gjøre noe småtteri som å ta over noen radiotårn eller outposts. Enda ikke kommet noe videre på storyen bare gjort sidestuff hehe.

Jeg har også kommet i mål med sak 1 på Ace Attorney Investigations, må si det føles litt uvant å ikke være i rettsalen, nesten litt som om de følte at de måtte ha med en del av Ace Attorney elementene uansett så blir litt pussig når en driver og cross examiner på tilfeldige plasser hehe.

Jeg fyrte også i gang Zelda The Phantom Hourglas på DS. Flott spill det selv om jeg ikke er noe glad i touch kontrollene. Nintendo kan virkelig det å få mest mulig ut av den maskinkraften de har tilgjengelig for det spillet ser faktisk veldig bra ut til å være på DS.
Men typisk nok støtte jeg på det problemet jeg ofte møter når jeg tar opp igjen tråden på et Zelda spill jeg ikke har spillt på lenge, jeg husker nemmelig null og niks av hva jeg holdt på med i spillet. Aner ikke vhor jeg skulle, hva jeg holdt på med, hva jeg trengte hehe. Seilte litt frem og tilbake og fikk tak i noen items, men ble egentlig lite ordentlig framgang.

Hva har du spillt på i det siste?

Bilder: My pc og Google
#spill #blog #pc #nintendods #ds #zelda #farcry3 #aceattorney #milededgeworth #investigations

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg