Ace Attorney: Dual Destinies demo – Inntrykk

Da har jeg testet litt Ace Attorney Dual Destinies demoen.
Spillte bare litt av den, det var litt story i åpningen som linket spillet mot sin forgjenger så da fikk jeg liksom vite nok, morsomt å se luen fra Ace Attorney 4 ;).

Nå venter jeg heller til spillet kommer. Må si det føles nesten litt rart å spille dette spillet når en vet at Shu Takumi som skrev og regisserte de andre Ace Attorney spillene ikke har vært involvert i dette. Føles nesten litt falkt på en måte.
Hvam vet om han hadde tenkt at Phoenix skulle dra tilbake til advokatbenken etter forrige spill?
Men denne følelsen går nok over tenker jeg, spillet var fremdeles morsomt som før og det bemerker tilogmed at det er en demo en spiller 😀

Grafikken var en mixed bag for meg. Animasjonene var veldig flotte, men noen av uttrykkene til karakterene så litt “off” ut.
Føler litt at spillet også har mistet litt klarhet i uttrykket siden alt er i 3d grafikk nå, da tnker jeg ikke på skarphet, men på hvor klart menyer og slikt en skal holde rede på komme frem. Spillet føles liksom ikke så oversiktlig som sine forgjengere som var i 2d. Synes også lyden var litt lav, men så hører jeg litt dårlig og da så nok ikke et problem for de fleste.

Synes også egentlig de kunne spart seg for stemmeskuespill, stemmen til Phoenix var ikke helt som jeg hadde tenkt meg, og må si i introen når vår nye medhjelper Athena falt ned trappen fikk jeg litt sånn crappy anime engelsk dub vibes.
Veldig godt at det ikke var voice på selve in game dialogen, det kunne fort gått galt om ikke s temmeskuespillet hadde vært top notch hele veien.
For stemmeskuespillet en har i hodet når en leser er liksom altid perfekt.


Det var bare noe med dette uttrykket som så merkelig ut


Still funny 😀

Bilder: My iphone
#spill #3ds #nintendo3ds #capcom #aceattorney #dualdestinies #demo #blog #phoenixwright

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg