Ace Attorney 3 – Nearing the end

Det ble en god del Ace Attorney Trials and Turbulations i går.
Fremdeles ikke klart det dog, hadde glemt hvor lange de spillene er.
Ikke misforstå, det er jo en god ting, jeg liker lange spill 🙂
Fram til nå har jeg spillt i over 13 timer siden jeg startet på tirsdag og 90% av den tiden er brukt bare på case 5!
Men så er jeg supernøye da, klikker på alt, bruker alt på alle personer når jeg snakker med dem. Må jo se alt spillet har å tilby å det har kanskje litt med at det tar litt tid.

Må si den rettsaken er noe kronglete til tider hehe. Og må si det var en “oppdagelse” jeg gjorde leeenge før karakterene i spillet gjorde noe som var litt annoying. Hvorfor tenkte ikke de på det!?
Og noe av oppførselen til spesielt en av personene virker noe merkelig så langt, men det kan jo endre seg etterhvert da.

Men i dag skal jeg klare spillet! 🙂

#spill #nintnedo #nintendods #ds #aceattorney #phoenixwright #blog

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg