Ace Attorney: Trials and Tribulations – Progress!

I går kom jeg meg endelig i gang med Ace Attorney: Trials Aand Tribulations igjen.
Det begynner å bli en stund siden jeg spillt det sist nå, ikke fordi jeg ikke likte det, men du vet, det hender at en liksom faller litt av spill, ikke med vilje, men nye spill kommer ut og så kom en bare ikke tilbake til det.
Jeg har hatt det i bakhodet hele tiden da, at jeg måtte komme meg igang igjen, så det var absolutt ikke glemt.

Saven min var midt i en rettsak jeg satt fast i så det var ikke helt enkelt å huske alle detaljene nå når jeg startet opp igjen.
Det ble å gå nøye igjennom alle beviser og vitneutsagn, veeldig nøye hehe.

Etter mye fundering og prøving uten hell måtte jeg gå over i bruke alle gjenstander på alt metoden for å komme meg videre. Jeg liker det ikke og det er absolutt siste utvei, men hadde prøvd alt jeg kunne tenke på.

Og selvsagt når jeg fant rett gjenstand skjønte jeg jo tankegangen bak, dog spillet var kanskje litt dårlig i å vise en alle detaljer. Hadde det kommet klarere frem hadde jeg godt mulig skjønt hva jeg skulle gjøre.

Ja jeg er va g fordi jeg ikke vil gi noen spoilere at all, jeg vet hvor irriterende det kan være å komme over spoilere. Jeg hater dem selv!

Etter dette gikk rettsakene bra og jeg klarte å komme meg videre uten noen særlige problemer.
Etter litt var saken over og med den hele episoden.


Episode 5 here we come!

Ahh, må si jeg har savnet Ace Attorney spillene. Den er bare så brilliant. Stilen, historien, musikken, humoren, karakterene. I just love it all! 🙂


Funny stuff! 😀

Også så godt å tenke på at jeg faktisk jo har hele to spill til å kose meg med, nemmelig Ace Attorney 4 og Edgeworth Investigations, og så kommer jo Ace Attorney Dual Destinies snart også.

Gleder meg til å fortsette litt senere i dag 🙂

Bilder: My iphone
#spill #nintendods #ds #capcom #aceattorney #trialsandtribulations #Maya #gumshoe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg