Oktober is a time for horror

Så var vi kommet til oktober, som jo også er halloweenmåneden.
Det er jo en god måned for litt horror, enten det er i film, spill, bøker eller andre formater.
Har faktisk noen horror filmer liggende som jeg skal prøve å få sett i løpet av av oktober.

Har hatt V/H/S 1 og 2 liggende en god stund nå.
Har sansen for slike horror antology filmer, altså filmer som består av mange korte historier. Liksom litt refreshing, som en novellesamling på en måte.
Har hørt varierende om filmene, men jeg er slik at om jeg ser en film som er crap slår jeg den bare av, ser liksom ikke vitsen med å bruke opp tid med å se ferdig dårlige filmer.

Frankenweenie har jeg også liggnende, der er jo ikke akkurat horror, men er jo Tim Burton så er jo litt i den sjangeren.

Så har jeg en film kalt The Pact som virker litt interessant.

Og det var vel de jeg hadde ligggende. Hmm, hvilke andre horror filmer er verdt å se mon tro?
Har du noen horrorplaner for oktober?

4 kommentarer
    1. Jeg er sånn ekkelt menneske som kan sovne til skrekkfilmer. Det er ytterst få av dem jeg finner spesielt skremmende.
      Har faktisk ingen skrekk filmer liggende akkurat nå men tenker på om jeg kanskje kan skaffe meg Outlast og se om det er noe skummelt 🙂

    2. Har sett alle sammen, og må si The Pact er en veldig bra skrekkfilm! Du burde glede deg 🙂
      Jeg har vel Halloween hele året, men tenkte å gjør virkelig mye ut av det når selve dagen kommer.
      Noen gode skrekkfilmer jeg anbefaler du burde se er:
      – The Poughkeepsie Tapes
      – Noroi (The Curse)
      – The Final
      – The Tortured
      🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg