Dragon Ball Z Battle of Gods is great!

Da har jeg fått sett den nye anime filmen, Dragon Ball Z Battle of Gods.
Likte den godt, den var faktisk kjempemorsom til tider og drar mer inspirasjon fra Dragon Ball delen av mangaen enn Z delen som er mer actionfylt synes jeg. En masse hysteriske sekvenser i den 😀
For meg har Dragon Ball alltid handlet om karakterene, og ikke all slåssingen så sånn sett passet denne filmen godt for meg da slåssingen ikke har hovedfokus, og Emperor Pilaf fra Dragon Ball dukker faktisk opp igjen under hysteriske omstendigheter!

Timeline wise finner denne filmen sted mellom de to siste kapitlene i mangaen, og handlingen finenr sted på Bulmas bursdag hvor alle de gamle kjente karakterene er samlet for en fest. Skurken i filmen er Bill, god of destruction og i kjent Akira Toriyama stil er han ikke bare ond, han er også ustyrtelig morsom til tider, og filmen drar seg ofte nytte av at han ligner på en katt 😀

Det merkes godt at Akira Toriyama selv har vært veldig involvert i denne filmen synes jeg og må si jeg håper at om vi får flere filmen at han fortsetter å være det, så gådt å få mer Dragon Ball som faktisk er morsomt!

Trailer:

Bilder: Google
#film #dragonball #battleofogds #anime #akiratoriyama

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg