Theatrhythm Final Fantasy Curtain Call kunngjort

Squeenix har nå kunngjort oppfølgeren til Theatrhythm 3DS spillet Final Fantasy, kalt Theatrhythm Final Fantasy Curtain Call.
Spillet har over 200 sanger, over 60 karakterer, en ny versus battle mode og kommer ut i japan våren 2014 til Nintendo 3DS.

Brand new sequel. 200+ tracks, 60+ characters, new Versus Battle Mode, releasing in Japan in Spring 2014.

Selv var jeg ikke noen stor fan av det første Theatrhythm spillet, det virket liksom så klasket ihop. Bare de vanlige versjonene av sangene og en artstil jeg ikke synes noe særlig om.
Så må si jeg er ikke akkurat så superspent på oppfølgeren.
Er du?

Kilde: Neogaf
Bilde: Gematsu
#spill #TheatrhythmFinalFantasyCurtainCall #Theatrhythm #FinalFantasy #squeenix

6 kommentarer
    1. Jeg likte spillet jeg, syns det var underholdene og utfordrene nok=) men enig i at artstilen kunne vært penere. Skaffer nok sikkert dette og hvis prisen er riktig

    2. Håper de lar meg få bruke savedata fra originalen, at de husker hvilke karakterer jeg har levlet opp. Eller en eller annen form for new game+

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg