Spillblog: Diablo 3 – Act 1 defeated

Ble litt mer Diablo 3 i dag.
Har blitt level 17 nå og akkurat kommet meg til Act 2.

Må si jeg ser fram til at ps4 kommer med sin innebygde scrennshot og filme funksjoner, litt kronglete å måtte ta bilder med mobilen selv når en spiller. Men hey, better than nothing.
Noen bilder fra min ferd gjennom resten av Act 1:


Her nyter jeg utsikten i Fields of Misery


På jakt etter et par duppediter som åpner opp the Drowned temple. Må si Act 1 har mye varierte flotte omgivelser.
Her er jeg i den dystre skogen The Festering Woods, blant diverse spøkelser.


Endelig fikk jeg åpnet opp tempelet


Etter templetet var unnagjort bar det videre til Highlands Crossing. Neimen se der, en regnbue!


Woohoo, kom over et gult skjold som var mye bedre enn det jeg hadde!


Flust av fiender i The Southern Highlands, faktisk litt vrient her. Må passe på å ha nok health potions. Måtte
faktisk tilbake til byen etter flere noen ganger. Morsomt med litt utfordringer.


Så digg å åpne opp en stor kiste og bare se loot regne ned! 🙂
Isn’t it a beautiful sight?


Denne godbiten her fikk jeg etter å ha beseiret Act 1 bossen ,The Butcher
Passende nok en Cleaver, og med Cold Damage og, time to shatter some enemies to pieces!


Her er jeg akkurat nå, i ørkenbyen Caldeum, ready for new adventures!

Tror jeg vil si at act 1 er min favoritt i spillet, den er så lang og variert og den er nok også den med de dustreste omgivelsene. Har du noen favoritt act i Diablo 3?

Bilder: My iphone
#spill #PS3 #Diablo3 #blizzard

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg