Ny Lightning Returns Final Fantasy XIII trailer

Sqeenix elsker virkelig å gi ut trailere fra spillene sine.
Her har vi enda en fra Lightning Returns Final Fantasy XIII.
Ser unektelig fint ut spillet ingen tvil om det, området i traileren minner meg  en del om noe Fra Kingdom Hearts, både området og han lille fyren som sitter der, Snow var det kanskje han het?
Anyways, en kan reise og besøke forskjellige områder i spillet i slutten av traileren ved å velge blant en del neste videoer.
En annen ting som minner meg om Kigndom Hearts er at hvert område har sin egen logo som skapes på en veldig flott måte, se bare her på logoen til Wildlands 🙂

Er det bare meg eller er det noe litt funky med munnbevegelsene? De virker en smule overdrevet, som om karakterene gaper litt for mye når de snakker el noe. Må si jeg kunen godt tenkt meg å fått muligheten til å velge japanske stemmer.
Synd Squeenix ikke har for vane å gjøre det, ihvertfall på PS3 versjonen har vi jo godt om plass på bluray platen.

Bilder: Youtube
#spill #squeenix #lightningreturns #finalfantasyxiii

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg