Nye bilder fra Tales of Symphonia Chronicles

Her har vi noen nye bilder fra HD samlingen Nye bilder fra Tales of Symphonia Chronicles til PS3.

Først har vi noen fra Tales of Symphonia:


Now that is a big wolf right there!


Of course de obligatoriske swimsuit kostymene 😛


Tales of serien har en rekke slike såkalte skteches som ofte er humoristiske dialoger mellom party members.


Ikke helt sikker på hva som skjer her, japansken min er litt rusten 😛

Og så noen fra Tales of Symphonia: Dawn of the New World


Fighting


Matlagging er en del av Tales of spillene, uten mat og drikek duger helten ikke? 😛


Badass looking turtle!


Fighting some more

Vet du jeg kunne faktisk tenkt meg denne samlingen, tror jeg.
Jeg har ikke det største forholdet til Tales of spillene, det jeg har spillt mest er Tales of Eternia på ps1 og det var faktisk ganske bra det. Symphonia skrytes jo opp i skyene av gamecube fans så kan jo være det er bra eller kanskje det bare var fordi det ikke akurat fantes flust av jrpgs på gamecube 😛

Har du spillt noen Tales of spill?

Bilder: Siliconera
#spill #PS3 #talesofsymphonia

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg