Nintendo bekrefter Bravely Default kommer ut i europa i 2013!

Nintendo Europe postet dette bildet på sin twitter med følgende melding “Games coming to Nintendo 3DS in 2013”
På bildet ser vi logoen til Bravely Default! Spillet som det ryktes hadde blitt utsatt i europa, men så var det vist ikke det alikevel og nå ser det jo ut som vi har fått en bekreftelse på at ja Bravely Default kommer ut i europa i år 🙂

Spøker for at vi får den forbedrede versjonen av spillet da siden den jo ikke kommer ut i japan før 5 desember, var jo å tro at squeenix og nintendo kommuniserte såpass at det lot seg gjøre å få med det nye innholdet i den oversatte versjonen, men det er langt fra noen selvfølge dessverre. Uansett får vi bare være glade for at vi faktisk får spillet oversatt i det store og hele.

En del spennende til 3ds i år gitt, i tilegg til Bravely Default kommer jo Pokemon x og y, Batman Arkham Origins Blackgate og Zelda a Link between worlds. Harvest Moon hadde jeg vært mer spent på om jeg ikke hadde falt av serien i disse dager, den har liksom stagnert så den siste tiden virker det som.

Noen av disse du ser fram til i år?

Bilde: Nintendo europes twitter
#spill #nintendo3ds #bravelydefault #Pokemon

6 kommentarer
    1. Pokemon x og y!!! Teller dagene jeg=)
      Ellers så har jeg bestilt harvest moon. Har litt harvest moon abstinenser om dagen, så jeg gleder meg til å prøve, selv om det sikkert er crap:p

    2. nerdslife: Må innrømme at jeg er på glid til Pokemon X el Y jeg også selv om jeg aldri har blitt grepet helt av den serien. Men hvilken versjon skal en velge mon tro? 😛
      Who knows, kan jo være de har fått Harvest Moon på rett kjøl igjen 🙂

    3. Hvorfor har den ikke grepet deg? Pokemon er det beste barndomsminnet jeg har. Jeg er en førstegenerasjons trener og jeg kommer aldri til å gi meg med pokemon=)
      Jeg tenkte å spille Y, men kommer helt ann på om jeg får spillet i postkassa på datoen. Hvis ikke kjøper jeg motsatt versjon på gjøvik som er en halvtime unna:p
      Jeg syns faktisk the tale of two towns var ålreit, så en veit jo aldri=)

    4. nerdslife: Tror kanskje det er det at spillene var veldig grindey og at kampene er ganske så statiske, men kan jo ha mye med at jeg ikke kom inn i serien i barndommen som så mange gjorde. Kanskje mitt Pokemon var Final Fantasy VI? 🙂

      Har lyst å komme inn i spillene dog, er jo så utrolig mye innhold der så masse en kan gjøre, så håper at X el Y blir veien inn.

      Må innrømme at jeg ikke har satt meg skikkelig ned med noe Harvest Moon etter Friends of Mineral Town, har faktisk Rune Factory 3 liggende da. Har du prøvd den spin off serien?

    5. Heh, jeg var i perfekt alder da pokemon dukket opp for fullt, så ble sugd inn i strømmen.
      Jeg syns x og y virker lovende. Håper det er bedre en crystal(som er den beste i min mening)
      Jeg prøvde rune factory 1, men kan ikke si jeg falt for det. Men mulig de nyere er bedre.

    6. nerdslife: Får bare krysse fingrene for at X og Y leverer ja. Rune Factory 3 fant jeg til 99kr så jeg tenkte what they hey, worth a shot 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg