8 minutter lang film fra Pokemon X

Her har vi en over 8 minutter lang film fra det komemnde pokemon X.
Ser virkelig flott ut det spillet, så godt med litt mer liv i kampene.
Flott musikk har det også og endelig har pokemon fått skikkelige lyder. Pikachu har sin rette nusselige stemme 😉
Må si jeg er ikke helt overbevist av den tamagotchi aktige funksjonen i spillet, kan bli litt repetitivt i lengden + at jeg ikke er noen fan av touch skjerm kontroller.

Hva tror du?

Bilde: Youtube
#spill #nintendo3ds #nintendo #pokemon

4 kommentarer
    1. nerdslife: Hmm, det kommer litt an på hva du regner som spoilers. En får se noen omgivelser, litt kamp, noen pokemon og deres angrep f.eks, en mega evolusjon av Mewtwo, en får også se den nye professoren, men all tekst er på tysk da så ingen spoilers i teksten, vel med midnre du kan tysk, noe jeg ikke kan 😛

    2. nerdslife: Skjønnerr godt hva du mener, jeg er også slik når det kommer til spoilere. Mareritt å surfe rundt til tider når ting jeg er spent på nærmer seg 😛
      Er heldigvis ikke så lenge å vente til det kommer 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg