Ducktales 2 – an awesome game!

Har vært i Ducktales humør i det siste så for noen dager siden fyrte jeg igang Ducktales 2 på Game Boy.
Kjempebra spill det, som det første spillet er det masse hemmeligheter å finne overalt i spilelt som gjør det veldig morsomt å utforske alle kriker og kroker.  Ducktales 2 bygger også videre på det første spillet, i dette spillet får vi f.eks en del hjelpemiddler som gir en tilgang til områder en tidligere ikke kom til, f.eks uknuselige steiner kan knuses og leder vei til et hemmelig rom.


PEtter Smart gir Skrue en duppedit som kan knuse tidligere uknuselige steiner.

En har nå også fått noe å bruke alle pengene en samler opp på. Mellom nivåene kan en nemmelig kjøpe diverse hjelpemidler som continues og ekstra live.
En kan også dra tilbake til nåver en har klart for å se etter nye områder en tidligere ikke kunne nå.


Rotor (Eller Sigge som jeg kjenner ham mer som 😉 )dukker opp på hvert nivå og tilbyr en skyss tilbake.

Spillet er noe vanskeligere enn sin forgjenger og så langt har jeg ikke klart spillet enda.
Jeg klarte Niagara Falls nivået og deretter tok jeg fatt på et slott i skottland, men der ble det stopp.
Pesky disappearing platforms! 😛
Men jeg gir ikke opp! 🙂

Skulle gjerne hatt NES versjonen av spillet også, men den er ikke enkel å finne dessverre..


Skrue ved Niagara Falls

Har du spillt Ducktales 2?

Bilder: My iphone
#spill

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg