Left 4 Dead 3 avslørt

Noen folk fra some Dota 2 thing var på en tour hos Valve og ett av bildene de tok derfra viser at Valve faktisk jobber med Left 4 Dead 3. Et spill de ikke har kunngjort enda.
Det kan også se ut som de jobber med en ny grafikkmotor kalt Source 2.

Nå er jeg ingen fan av Left 4 Dead serien egentlig, selve gameplayet var bare ikke for meg, rett og slett kejdelig. Bare enorme mengder zombier liksom. Kjekt for fansen at de jobber med neste dog. Selv om de superfansene av Half-Life nok blir skuffet over at det ikke er Half-Life 3. Selv synes jeg Half-Life 1 er best, toeren gjorde ingenting for meg, så aldri det store med det spillet så er ikke spes int i noe Half-Life 3.

Spennende at de jobber med en ny grafikkmotor da, er jo en del spill som bruker deres grafikkmotorer så gode nyheter det.

Hva synes du om at Left 4 Dead 3 er på vei?

Bilder: Neogaf og Google

#spill

2 kommentarer
    1. Jeg elsker Left4Dead, så dette er jo bare supert! Jeg er enig i at man kun gjør det samme hver gang man spiller det, men for meg passer det bra, for da vet jeg hva jeg går til. Jeg går aldri lei! 😀

    2. Marie: Det er ikke det at en gjør ca samme sak jeg ikke liker, gameplayet falt rett og slett bare ikke i smak. Men smaken er nå endog som baken da 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg