Ducktales Remastered har fått dato + Duckumentar

Capcom kunngjorde i dag lanseringsdatoen for det kommende platformspillet Ducktales Remastered.
Spillet kommer ut 13 august åp pc, 14 august på ps3, 15 august på wii u og 360 får spillet 11 september.

Awesome at det endelig har fått dato, bare så synd det enda er en stund til det kommer, jeg vil spille det nå!
Hmm, lurer på hvilken platform jeg skal ha spillet på?

Det kommer også en Duckumentarserie om spillet og under kan du se første episode:


Neimen se der, er det ikke Den Maskerade Ankan som dukker opp der i starten? Han var jo ikke med i originalspillet, mon tro hvilken rolle han får i spillet?

Skal bli morsomt å se om vi får se noe av stemmeskuespillerne i duckumentaren.

Bilder: Capcom og Youtube

10 kommentarer
    1. Izayoi: Tror det står mellom hovedsaklig ps3 og pc for min del. Platformspill gjør seg liksom bra på en tv, men egentlig en pc og, nei I just dunno 😛

    2. Wii U for meg, mest fordi jeg vil støtte 3rd party utviklere ved å kjøpe wii U utgaven, samme med black flag i høst, selv om jeg har resten av AC serien på ps3 🙂

    3. Åja.. men det var launch.. så tenker det var litt hasteporting, men kan bare håpe at Watch dogs og AC: IV blir bra på wii U 🙂

    4. nikra: Mulig jeg har sett navnet et sted, men er jo bare bazillionvis med “artister” på youtube som driver med sånt så ikke sikker.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg