Spillblog: A letter from Cleira

Har spillt litt Final Fantas IX i det siste.
Akkurat nå er jeg i Cleira, byen i toppen av det store treet som beskyttes av en stor sandstorm. Men tar det med ro og utforsker litt før jeg drar videre.

Veldig pent spill ff ix, så flotte bakgrunner, noe koselig over dem 🙂 Savner denne typen final fantasy spill…

Se bare på det flotte fiendesesignet


Ikke så veldig glad i random battles, litt annoying når en bare utforsker og prøver å finne ut av hvordan en kommer seg til den hemmelige kisten en så oppe en plass å bli avbrutt av kamper hele tiden. Skulle kunne sett fiendene vandre rundt synes jeg.

Jeg har egentlig tatt denne bossen, men han hadde vist en gold helm på seg som jeg gjerne skulle hatt så loader saven og prøver å stjele hjelmen fra ham, men no luck so far. Tror jeg bare lar det være. I know I know jeg kan jo bare gå på gamefaqs og lese en guide, men jeg liker å finne ut av ting selv, ikke noe morsomt å bare lese alt en skal gjøre is pill.

Alltid vært så glad isqueenix’s flotte effekter, de er så utrolig flinke med slike, som det flotte lyset vi ser så ofte i spillene deres og de fine spelleffektene.

Nei på tide å utforske litt mer, I want that hidden chest!

Bilde: Google og my pc

2 kommentarer
    1. Izayoi: Det er et av mine favorittspill i serien 🙂
      Det første jeg prøvde selv var vel et av snes spillene, ff4 el 5? Husker ikke helt, så lenge siden 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg