The joy of battery powered game controllers

Dette er hva som møtte meg da jeg skulle sette meg ned å teste de nye wii spillene mine.
En wii remote uten strøm.
Og jeg hadde ikke flere batterier, just great.

Liker virkelig ikke at spillkontrollere drives av slike vanlige batterier, en må liksom alltid passe på å ha nye. Har aldri hatt behovet for trådløse kontrollere, bruker den med ledning til 360 og PS 3 kontrolleren har jo innebygget batteri så det er bare å stikke inn ledningen om den går tom så det funker helt fint det og.
Så skrekkelig irriterende når en skal sette seg ned å spille og oppdager at nope, out of power.

Hva synes du om spillkontrllere som bruker vanlige batterier?

Bilde: My iphone

4 kommentarer
    1. Jeg liker det ikke, men jeg har begynt å kjøpe batteriene mine på Ikea. Billig, også kjøper jeg en hel haug av gangen, så jeg har en stund. 😛
      Jeg sier bare; ALDRI skaff deg trådløs Wii-sensor! Jeg hadde det en stund fordi katten ødela den med ledning, og den krevde hele 4 batterier av gangen, og de ble brukt opp på bare et par dager!

    2. “Marie”: Kjøpte meg en 12 pk på elkjøp denne gangen, har noen oppladbare, men de tar jo år og lade opp + at de varer bare noen timer. Nintendo har vist et offisielt batteri + lader på gang i japan, håper det kommer hit. Slipper vi dette batterimaset.
      Ja er nok like greit å holde seg til den sensoren med tråd.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg