This and that

Har hatt litt lyst til å fortsette på zombie overlevelses spillet State of Decay på 360 i det siste.
Hadde det på vent pga The Last of Us og at jeg ventet på en patch som skulle fikse en del saker i spillet.
Det er nemmelig høvelig buggete.
For noen dager siden kom endelig patchen, men problemet var bare at i patch notes fortalte utvikleren om enda flere problemer i spillet som ikke vil bli fikset før neste patch igjen.
Og nå vil jeg liksom ikke spille før den patchen er ute.
Eller dvs. nå er jeg egentlig begynt å vente på pc versjonen som det også har blitt litt snakk om i det siste. Det er en del statistikk og tekst i spillet som ihvertfall for meg er litt tungvint å lese på tv pga. liten skrift + at spillet hakker og styrer så hadde vært kjekt å fått det på pc. Dessverre har det ikke fått noen dato enda så hvem vet når den versjonen kommer.

Det jobbes vist med en ny modus til spillet en helt fri sandbox mode hvor det eneste målet er å overleve.
Det skal visst legges til noen elementer og endringer i selve spillet for denne modusen og.
Høres spennende ut synes jeg.

Likte spillet på tross av alle bugsene og janken, var morsomt å gjennomsøke hus etter resursser og så digg når en får jackpot og endelig f.eks finner et bra våpen i en komode.

Ikke helt sikker på hva jeg skal spille på nå…

Tror kanskje Soul Sacrifice på vita kommer i posten idag, men det eneste jeg kan gjøre med det er å stirre på esken siden jeg jo ikke har noen vita 🙁

Har lyst på dlc til last of us og bioshock infinite, men hvem vet når det kommer.
Venter jo også på diablo 3 på ps3, men det blir jo ikke før 3 september. Kingdom Hearts HD samlingen ser jeg og fram til, men igjen kommer det ikke før senere i år.
Ducktales Remastered likeså.

Jeg liker ikke å vente! 😛

Bilder: Google

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg