The Last of Us completed

Der var The Last of Us klart.
LITEN SPOILER BELOW


Må si det var en noe annerledes slutt enn jeg hadde sett for meg, ikke at det var en dum ting.
Så for meg at den kunen vært langt dystrere.
Jeg ble sittende å fundere litt over den, trodde hun på ham? Guess we’ll never know…


SPOILER OVER
Ellers gjelder det jeg har skrevet før enda. historien, voice actingen, det visuelle, alt var veldig bra. Litt jank her og der i gameplayet, men bare litt.
En låser visst opp new game plus, men har ikke sjekket hva det er, anntar at en starter med noe fra forrige omgang.
Ikke i humør til å starte på nytt igjen nå så det får vente til en annen gang.

Var ikke mange trophies å se på gjennomspillingen min, to stk fikk jeg 😛
Hvor mange fikk du?

De har jo kunngjort at det skal komme en single player dlc, spent på hva det kan være for noe.

Alt i alt et veldig bra spill, klart det beste jeg har spillt fra spillutvikler Naughty Dog.
Anbefales!

Bilde: My iphone

12 kommentarer
    1. Spoiler allert!
      Satt med samme følelsen, samt litt om det han gjorde var rett. Hva om et liv kunne reddet menneskeheten,.. ville det vert verd det?

    2. Izayoi: Ja det tenkte jeg også på, spørsmål som ikke har noen rette svar. Vi fikk ihvertfall noe å tenke på 🙂 Og det var nå en mer oppløftende slutt enn jeg hadde sett for meg, selv om den jo ikke akkurat var noen happy end.

    3. Nei.. og jeg mener, det var jo ikke det hun ville, eller viste hun ikke om det at de måtte drepe henne for å gjøre dette.
      Det er mange svar som man ikke fikk. Elsker det, det gir hodet tid til å tenke på sakene selv. Ikke alt trenger for min del, den “utlimate” happy ending saken 🙂

    4. Izayoi: Ja nettopp, helt enig. Hvem vet hva hun ville valgt. Fant meg selv i å tenke at Joel skulle funnet på en mer overbevisende løgn, men vet ikke helt hva den skulle vært i såfall. Det virket ikke helt som hun trodde på ham.

    5. Kan liksom ikke komme på noe annet han kunne si til henne heller. Uansett hva han hadde sagt her så hadde det jo blitt en løgn.
      Elsket virkelig den slutten, jeg sitter og funderer på å spille meg gjennom en gang til, men bruke enda lenger tid på å utforske enda mere og se om jeg kan finne ALT som jeg kan finne. Kan nok godt hende det blir et koseprosjekt for framtiden. Se om jeg kan finne enda flere “steder” som trigger snakking feks 😀

    6. Izayoi: Ja nei jeg kan heller ikke komme på hva annet han skulle sagt. Jeg gikk visst glipp av en del av de hotspot dialogene ifølge oversikten i spillet, og jeg som prøvde å være så nøye og. Hadde vært morsomt å prøvd å finne mer ja, men tror ikke jeg starter på nytt akkurat enda. Må la det få sige litt 🙂

    7. Ja, det er litt det samme for meg, må la det hvile litt, men jeg tror sannsyneligheten for en gjennomspiling til er ganske stor, men da i mere saktegående tempo: merket litt at man bare måtte videre, jeg ville vite hvordan det gikk!

    8. Izayoi: Ja sant, en ville jo se hvordan det gikk.
      Jeg prøvde å gjennomsøke de fleste områder grundig, men var jo noen liksom “nå må du løpe” spennings sekvenser hvor det var uklart om en kunne ta avstikkere og f.eks. Blir ikke like stress når man spiller på nytt og vet hvordan det går, har liksom fått roen i seg da og som du sier ta det i et roligere tempo. Kjekt at det jo er new game+ og, men kan vist bare velge det på samme vanskeligehtsgrad som en klarte spillet på. Litt synd.

    9. Ja, det kan jeg egentlig overleve helt greit med faktisk, jeg tror ikke jeg er kapabel til stort mer enn easy med de hersens spakene :p
      Noen steder må du nok løpe uansett,det er nok ikke der det er mest av det som man skal finne, får man håpe 😀

    10. Izayoi: Kanskje ikke så dumt om du tar new game+ neste gang du starter på da, blir kampene litt enklere 🙂
      Ja var det jeg gamblet på at det ikek var særlig å plukke opp når en måtte løpe, men who knows hehe.

    11. Bare en måte og finne ut det på. New game pluss, og rote rundt som en gal og kose seg med å finne ting man gikk glipp av første gangen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg