The Last of Us is still fun, pc problems are not

Still making progress i The Last of Us.
Ble bare en kort 30 min økt nå, da jeg skulle starte ble jeg nemmelig avbrutt av at det hørtes ut som pc’n lagde noen merkelige ulyder så måtte åpne opp og romstrere lit tundt uten at jeg så noe galt. Ser ut som lyden er borte nå da, om den i nå kom fra pc’n overhodet. Annoying var det uansett. Min pc er nemmelig i et alt for stort tower så er ikke bare bare å løfte hele greia vekk og åpne opp.
Det er noe av det jeg misliker med pc, alt mulig kan gå galt.

Anyways, tok en liten 30 min økt på last of us altså. Kom meg ut av vinteren og til våren nå.
Må si jeg liker at spillet finner sted over forskjellige årstider.
Gir det en del variasjon og var skikkelig godt å komme til våren etter den bitende kalde vinteren.

Bilder: My iphone

6 kommentarer
    1. Izayoi: Jeg likte det, synes det gjorde henne til en sterkere karakter, hun fikk liksom stå på egne ben litt. Vise at hun kunne hun også, og ikke bare henge etter Joel.
      Og det var morsomt rent gameplay messig også siden hun var en del smidigere enn Joel. Føltes annerledes å spille.Men holy crap som jeg brukte lang tid med å finne den hersens hjorten 😛

    2. Fulgte du ikke bare blodsporene i snøen? Det gjorde jeg 🙂
      men ja tid tok det uansett. Jeg likte også hvordan det som skjedde på vinteren helt klart hadde satt sitt preg på Ellie når vi møter dem igjen. Hun er ikke helt like lett til sinns når de kommer til Salt Lake city kan man si.
      Selv om det synet de møter der “myker” henne opp litt 😀
      (vet ikke om det bare var meg som tenkte.. Ååååh faen.. skal vi sloss mot løver etc og? )

    3. Izayoi: Jo når de dukket opp i snøen så fulgte jeg blodsporene, den delen gikk greit. Men før det sprang den jo bort om en ikke gikk musestille. Og siden jeg synes det var litt vanskelig å se den langt borte mellom trærne stakk den av noen ganger. Og om jeg ikke så i hvilken retning den løp ble det litt tungvint å spore den opp siden en jo ikke burde løpe.
      Ja karakterene i spillet generelt var veldig bra fremstilt, mer naturtro enn i mange andre spill. Vet du når vi kom nært innpå giraffen tenkte jeg et sekund uh oh, vær på vakt, it’s gonna attack! 😛

    4. Giraffene er nok ikke de jeg hadde vert mest redd for.. ser derimot for meg en snikende løve som hoppet på deg der man var ute på hesteryggen 🙂
      Jeg tror jeg ble ganske dyktig på snikingen egentlig, hadde ingen problemer med at hjorten hørte meg og stakk 😀

    5. Izayoi: Hehe nei, men den giraffen var bra svær når den var innpå, et jafs og no more Joel 😛
      Første gang vi traff på apene lurte jeg litt på om vi måtte slåss med dem, heldigvis ikke.

      Jeg ser litt dårlig så kan jo ha vært derfor hjortesekvensen ble litt vrien, noen ganger løp den bort uten at jeg så den var der. Men var jo ikke noe stort problem da, måtte bare ta det veldig med ro. Hadde ikke noe problem med stealth ellers.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg