Da har jeg kjøpt mitt andre ps vita spill

I går kjøpte jeg mitt ps vita spill nr to.
Cdon har nemmelig et somemrsalg og actionrollespilelt Soul Sacrifice var på salg til 188kr så da måtte jeg nesten bare slå til.
Eneste problemet er at jeg jo ikke har noen ps vita! 😛
Men har jo tenkt å kjøpe en, hadde den bare kunnet gå litt ned i pris først.
Er jo på salg på gamestop i disse dager, men syens fremdeles den er litt i dyreste laget, men den frister det gjør den 😛

Har hatt lyst på soul Sacrifice lenge, fascinerende veldig dyster verden spillet foregår i og når det var så billig så tenkte jeg at what the hey, like greit å bare sikre seg det før det forsvinner.

Cdon reklamerer for at en får med litt dlc goodies når en kjøper, men godt mulig det bare var pre order. Har et lite håp om at det fortsatt gjelder, hadde vært flott.

Har du en ps vita? Elelr har du kanskje også vurdert å kjøpe en?

Bilde: cdon

6 kommentarer
    1. nerdslife: Skal prøve å vente, men frister en del da siden jeg nå snart har to spill som ligger og venter. But I must be strong! 😛

    2. Izayoi: Siden jeg tror jeg venter litt med ps4 til spillene begynner å komme blir det litt lenge å vente, my vita games want to be played! 😛

    3. Izayoi: Hey, det er faktisk et av spillene jeg har lyst å spille på ps vita og! 🙂
      Har persona 2 og 3 på psp kjøpt på psn salg liggende og vente og. Har jo psp, men like greit å bare vente med dem til vita kommer, de kommer sikkert til å se flotte ut på den vita skjermen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg