Snipp snapp snute så var E3 ute – Hvilke nyheter likte du best?

Da var årets E3 spillmesse over for i år.
De nyhetene jeg likte beste fra årets messe:

 Metal Gear Solid V traileren, truly awesome, skaper Hideo Kojima kan virkelig det å lage gode trailere. Har du sett den?

Kingdom Hearts 3 og Final Fantasy XV ble endelig kunngjort.


At Sony sa klart ifra at Ps4 ikek får noen online krav (selv om de skjøt seg lit i foten når de samtidig sa at en nå må betale for å spille online).

Super Mario 3D World ser jo virkelig morsomt ut, er kjempeglag i Super Mario 3D Land på 3ds så håper dette blir enda bedre! Elsker Mario platformspillene.

Donkey Kong Country Returns Tropical Freeze så også virkelig morsomt ut, kjempeglad i donkey kong spillene og så flott at vi får enda ett.

Bayonetta 2 ser også morsomt ut, veldig glad i originalen, men litt bekymret for at flerspiller får mye fokus i oppfølgeren. Fingers crossed for at det ikke blir tilfellet.

Og ja det var vel de aller største nyhetene jeg likte best I think. Ihvertfal l om jeg kom på akkurat nå 😛

Må si jeg savnet kunngjøringer av oversettelser av japanske spill, hadde håpet på Fantasy Life oversettelse på Nitendo 3DS, men nei. Ikke noe Professor Layton vs Ace Attorney heller. Synd..
Ikke den aller mest spennende messen hva overaskelser angår, vel bortsett fra FF XV og KH 3 da, men jeg hater å vente lenge på spill, det at jeg ikke aner når de kommer drar ned entusiasmen.

Hva likte du best fra E3 i år?

Bilder: Google

2 kommentarer
    1. Izayoi: Hehe den må nok kjøpes ja, men venter til det er noen spill jeg vil ha der jeg 🙂
      Lurer på hva den kommer til å koste? Xbox One som jo skal være 100$ dyrere ligger vist på 3999kr, kan det jo være ps4 prisen ikke blir så dyr.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg