Lightning Returns Final Fantasy XIII E3 Gameplay Demo

Her har vi en rykende fersk film fra Lightning Returns Final Fantasy XIII.
Kan ikke si jeg ble mer interessert etter å ha sett denne really.
Virker bare så klasket ihop liksom, så åpenlyst at de må hale ut så mye fortjeneste fra all teknologien de brukte årevis på å lage til XIII. Det gir liksom ingen mening dette spillet, janky platforming og bare ett eneste party medlem? Det virker rett og slett ikke som de hadde en god visjon for spillet.

Hva synes du om filmen? Fikk du mer lyst på spillet?

Bilde: Neogaf

8 kommentarer
    1. Æsj… for det første kan jeg komme på hundre andre hovedpersoner jeg heller vill hatt spill av en lightning….t.o.m Squall. Lightning er så uinteressant.
      For det andre, hvem bryr seg om snow?
      For det tredje, kunne de ikke ha lagd ett bra spill istedet for 3 dårlige?
      For det fjerde, æsj…
      Men kommer sikkert til å prøve det. Jeg er for dumsnill til å la være

    2. nerdslife: Alle gode punkter.
      On the bright side så blir vel dette ihvertfall forhåpentligvis det siste spillet i XIII serien da. Du får rapportere inn om det er noe bra om du prøver det 😛
      Men c’mon er Squall virkelig så ille? 😛
      Virker som han er ganske mislikt, nå er det dog lenge siden jeg spillte FF VIII, men kan ikke huske at det var noe “galt” med ham hehe.

    3. Squall er vel egentlig ikke så ille. Han blir jo litt bedre etterhvert i spillet. Men førsteinntrykket sitter fortsatt i meg. Han var virkelig usympatisk helt i begynnelsen:p
      Det får jeg gjøre. Hvem veit, det kan være det beste ff spillet noensinne. Jeg tviler, men jeg får gi det en sjans=p

    4. nerdslife: Hehe ja han var litt innesluttet i starten det husker jeg. Men gjorde ham jo også litt annerledes enn ander FF main chars.
      Ja sant en vet jo aldri før en prøver spillet om det er noe. Får abre vente og se 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg