Hva jeg håper på fra Nintendo på E3

Den store årlig spillmessen E3 finner sted i neste uke og i den anledning kommer det alltid masse spillnyheter.
Det jeg håper på fra Nintendo på E3 er:

At det nye 3D Mario spillet er supermegaawesome og at det kommer ut snart.
Håper også de gjør noe med virtual console servicen sin, smelt vc på 3ds og wii u sammen i en konto slik at alt kan spilles på begge konsollene, og slutt å drypp ut en sakrve spill elere to i uka, få over alt fra wii fort nå.  Og gi oss heller 10 spill i uka etter det. Skulle si miiverse på 3ds, men det har de jo sagt kommer senere i år.

Håper også de gir ut en samling av Mother 0, Earthbound og Mother 3 på engelsk på disc. Jeg har ikke spillt denne serien så mye, men alltid hatt den i bakhodet som noe jeg gjerne skulle satt meg skikkelig inn i. Litt annerledes jrpg, morsom setting. Kan til nød ta samlingen på e-shop.
At Bayonetta 2 får en dato.
Et nytt sidescrollende Metroid spill,  super metroid style uten for mye story.
Et nytt Donkey Kong Country hadde jo vært noe.

Oversettelser av japanske spill!

At Iwata sier følgende: And you can download demos of all these games from the e-shop right now!”

At nintendo kunngjør en egen serie retro spill, altså splitter nye gameboy, nes og snes spill som kan lastes ned fra e-shop (hvor awesome hadde ikke det vært?)
Etterhvert kunne de gitt ut en samlinger med spillene på disc for oss som liker å ha ting fysisk.

Og ellers håper jeg på det jeg ikke vet om men synes er awesome når jeg ser det 🙂

Bilde: Google

2 kommentarer
    1. Jeg tenker det er et lite håp for earthbound serien. For de skal jo plutselig gi ut earthbound(mother 2) på Virtual console i Europa. Kanskje en grunn til det? Håpe håpe=)

    2. nerdslife: Ja håper på at det er et godt tegn, vært så surt om vi ender opp med bare ett av en serie på tre spill.
      Fingers crossed!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg