Virtue’s Last Reward where are you?!

Fredag 17 mai bestilte jeg mitt andre spill fra ebay.
Oppfølgeren til ds spillet 999, Virtue’s Last Reward til nintendo 3ds.
Det var en god pris og spillet er ikke enkelt å få tak i på norske nettbutikker nå, vel ikke til en god pris ihvertfall.
På under en time etter jeg kjøpte spillet var det allerede sendt, kjapp selger gitt.
Men nå er det gått 10 dager and still no game.
Skulle nå tro det skulle være her snart nå, er jo abre fra england også.
999 var fra usa og det tok bare 1 uke og det var med en masse helligdager som for alt jeg vet også påvirker postgangen i norge.

Liker ikke å gå å vente slik på noe i posten, nå klarer jeg ikke å sette meg ned med 999 før jeg får pakken.

I’m starting to get worried..

Originalbilder: Google og coolshop

5 kommentarer
    1. Du får trøste deg med at det kan ta tid. Jeg har fått pakker fra ebay jeg t.o.m har glømt jeg har kjøpt:p
      Men du har jo all rett til å kansellere da.
      Men gruelig kjipt å gå og lure ja=/

    2. nerdslife: Hehe såpass. Ja får vel bare vente litt til og håpe det kommer. Var bare litt merkelig at det skulle ta kortere tid fra usa enn england. Ja vet en kan jo kanselere, men urgh da blir det vel mye styr med irritert selger og alt mulig, hater slikt. Håper virkelig det kommer fram snart.

    3. Ja det er snodige greier, men det hender det kan ta lenger tid med kortere avstander. Hvorfor? Aner ikke… mulig det er hele postsystemet i England som har tatt kvelden=p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg