Spillblog: Donkey Kong Country Returns – The mirror and the puzzle piece


Har vært i donkey kong humør i det siste og i går fikk jeg endelig komlet meg til å få overført saven min på donkey kong country returns fra wii til wii u.
Jeg har nemmelig ikke wiien koblet til da jeg rett og slett ikke har nok innganger bak tv’en. Noe som jo betyr at det blir vanskelig å få spillt gamecube spill at the moment..
Anyways, overføringen gikk velig lett, bare å ta et sd kort i wiien og så kopiere saven over tpå det og så starte opp wii u i wii modus og kopiere saven inn. Easy as banana pie!

Jeg har jo klart spillet, men har masse puslespillbrikker og samle opp samt at jo alle brett kan spilles på time trial og mirror mode.

Testet først litt mirror mode på det første ruin brettet, 1-K . Det var ikke så helt enkelt nei, en spiller banen speilvendt slik at spillet nå scroller mot venstre i tilegg til at en ikke tåler noen treff fra fiender og en har bare donkey kong slik at en ikke kan sveve med diddys jetpack. Kom bra langt på brettet, men etter å ha gjort en del forsøk kom jeg fram til at nei nok deaths for now.

Prøvde time trial etterpå og det gikk bedre da jo banen ikke var speilvendt og diddy jo var med, men vrient å slå den tidsfristen så etter noen forsøk ble det stopp der og.

Tenkte jeg heller ville ha litt mer komfortabel non stressete spilling og tok derfor brett 1-2 som jeg manglet en puslespillbrikke på, ahh dette var noe annet ja. Her får en liksom nyte spilllet litt mer når en bare spiller uten noen strenge krav på seg.
Runs soo smooth 🙂 Digger og den lyden når en hopper på fiender, noe bra med den bare, også så digg når en hopper på en rekke fiender etter hverandre og får bonuser 🙂
Gjennomspillingen av brettet gikk helt greit og fant den siste puslespillbrikken, tadah! 🙂

Må prøve å få tak i noen flere puzlespillbrikker i dag  tror jeg 🙂

Har du spillt noe donkey kong relatert i det siste?

Bilder: Google

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg