Nintendo knoter det til på Wii U virtual console atter en gang

På torsdag kjøpte jeg super metroid på virtual console.
Jeg visste jo at den versjonen ikke var optimal, men hey det var 2 kr så jeg tenkte skitt au jeg har jo lyst å spille spillet.
Men selvefølgelig har jo nintendo klart å rote det til enda mer.
Spillet har nemmelig påtvungne tyske eller franske undertekster som kommer i tilegg til den engelske teksten!
Hva i huleste nintendo!!
Ikke nok med at vi får en tregere versjon av spillet enn amerika, vi må også ha engelske eller franske tekster.
Hva er det egentlig de holder på med hos nintendo?
Jeg har ikke testet det selv, men det kan virker som den versjonen av spillet som er på wii virtual console ikke har dette problemet med undertekster.

Er det så vanskelig å la oss få valget mellom å spille usa eller europeisk utgave av spillet Nintendo?

Har du kjøpt super metroid på virtual console?

Bilde: My iphone

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg