Donkey Kong Country Returns 3D – To buy or not to buy

Donkey Kong Country Returns 3D nærmer seg med stormskritt. 24 mai er spillet ute i butikkhyllene.
Og jeg må si jeg er usikker på om jeg skal kjøpe det eller ikke.
Jeg er kjempeglad i wii versjonen, men har joklart det spillet. Samtidig skal det blir godt å kunne spillet det uten den hersens motion kontrllen. Men så var jo problemet bare at 3ds utgaven ikk er fullt så god som wii versjonen på alle punkter. Den går bare halvparten så glatt som wii spillet, grafikken er litt skalert ned og jeg hører rykter om at en ikke lenger kan holde inen en knapp for å løpe.
Men samtidig har jo denne utgaven en helt ny verden med 8 nye brett. And I do enjoy new levels.

Nei jeg vet ikke helt.

Har du tenkt å kjøpe Donkey Kong Country Returns 3D på 3ds?

Bilde: Google

2 kommentarer
    1. Veldig usikker… Likte Wii utgaven kjempegodt, men følte alltids at 3D effekt kunne hjulpet på spillet, men det du sier om at det ikke kjører like glatt bekymrer meg siden dette er ikke et spill med lavt tempo :-/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg