Diablo 3 – Adventures in the Cave of Burrowing Horror

Skulle egentlig bare logge ut og inn i Diablo 3, men tenkte jeg skulle salvage noe utstyr jeg hadde funnet først, det førte til at jeg delte ut utstyr til medhjelperne mine som igjen førte til at jeg begynte å spille litt 🙂
Er på Act 2, og fant en av disse morsomme smådungeons som dukker opp her og der, Cave of Burrowing Horror (gotta love that name :P).
Den var på to etasjer og på ferden fant jeg en sweet brennende øks.

Liker så godt når utstyr ahr visuelle effekter på seg.

Etter å ha banket opp hver et monster og knust alt av steiner og slikt i hulen fant jeg den store skattekisten, så utrolig digg å åpne de kistene og se det regne godsaker ned 🙂

Det var ikke noe spesielt oppi der, men still a pretty sight.

Now, the adventure continues!

Bilder: My pc

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg