Putty Squad returns!

Silly Putty var et sprøtt lite platformspill som originalt kom ut på datamaskinen Amiga i 1992, senere kom det også til snes.
En oppfølger til spillet kalt Putty Squad var under utvikling til amiga, men endte opp med å abre komme ut på snes.
Nå er en nyoppuset versjon av Putty Squad på vei til ps3, ps vita, 360, pc, nintendo 3ds og wii u.

Spillet er overhalt fullstendig på alle områder og fremstår nå egentlig som et helt nytt spill vil jeg si.
Virkelig fargerike greier dette og kjenner enda igjen litt av stilen fra det første spillet.
Håper bare de har forbedret selve gameplayet for det var ikke helt superdupert på snes versjonen om jeg husker rett utifra det lille jeg har testet for lenge siden.

Denne nyversjonen ble opprinnelig kunngjort i 2010, så må si de har brukt en del tid på den.
La oss bare håpe all den tiden resulterer i et virkelig bra spill!

Selv hadde jeg bare demoen av det første Putty spillet på amiga, likte det godt, men skjønte meg aldri helt på det på den tiden hehe. Husker at jeg syntes det så veldig pent ut da og at det var temmelig sprøtt.

Har du spillt noen av Putty spillene?

Kilde og bilder: Neogaf

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg