Gravity – Spennende sci-fi film på vei

Gravity er en kommende sci-fi film med George Clooney og Sandra Bullock.
Filmen handler om to astrounauter som etter et uhell blir forlatt ute i verdensrommet, uten noen mulighet for å bli reddet drar de ut mot det store ukjente i håp om at det kan være noe der som kan hjelpe dem. Alt dette mens oksygenet stadig minker.

Og dette er faktisk alt jeg vet om filmen, det er en trailer men siden jeg virkelig ikke liker spoilers og dagens filmtrailere ofte jo viser en hele filmen har jeg ikke sett den. Jeg vet allerede nok til at jeg er interessert i filmen, spennende konsept på den synes jeg.

Noe du kunne tenke deg å se?

Her er traileren for dem som ønsker å se den:

Bilde: Google

4 kommentarer
    1. Izayoi: Hmm, synes du det? Kan se for meg at det kunne vært en episode i Outer Limits el no slikt, men kjenner ikke til en film med dette plotet. Synes den virker spennende 🙂

    2. Ja… den virkelig merlig kjent, tror det var en film jeg så på nettflix, men kan jo da seff ikke huske navnet på den. Betyr jo ikke at den er dårlig av den grunn 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg