Fuse demo – Inntrykk

Jeg testet Fuse demoen på ps3 i dag.
Ikke mye da, bare tja 10 15 min?
Men må si dette var ikke noe særlig.
Generisk cover basert third person sci-fi shooter. Ingenting føltes spesielt bra i spillet, alt var bare midt på treet.
Og om du som meg misliker ai partnere på singleplayer så hold deg fast, for her har en nemmelig hele tre ai partnere!
Eneste positive må vel være at spillet faktisk har split screen da, men that’s about it.

Som sagt har jeg jo bare spillt det såvidt, men tror ikke jeg komemr til å gå tilbake til det med det første?

Fuse demoen er ute på ps3 og 360 nå, har du prøvd den og hvis ja hva synes du om spillet?

Bilde: Google

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg