I want a Deadly premonition Directors Cut demo

Jeg er litt nysgjerrig på det kommende ps3 eventyrspillet Deadly premonition som kommer ut i morgen på ps3, problemet er bare at spillet er kjent for å være vel ganske dårlig så jeg er usikker på om det vil falle i smak. Spillet ser ut til å ha en spennende setting og litt Twin Peaksy steming så kunne godt tenke meg å prøve det, men det blir jo vanskelig når det ikke er en demo..

Har du lyst å prøve Deadly premonition Directors Cut?

Bilde: Google

6 kommentarer
    1. ok, så når du sier at spillet er kjent for å være dårlig… Mener du da at spillet er dårlig, eller er det bare grafikken som suger?
      For dårlig grafikk kan jeg lett leve med, men spillet så jo unektelig svært kult ut… Jeg bare gidder ikke bry meg med det dersom både gameplayet, historien og grafikken er dårlig.

    2. Benedicte: Nei det er ikke grafikken jeg snakker om, den spiller ingen rolle for meg.
      Det er mere hele spillet som har rykte på seg for å være ganske middelmådig laget på mange områder som action, voice acting, men det skal også ha en sjarm over seg og gode karakterer. Wikipedia sier:

      It is considered one of the most divisive games to be released in a long time, and has become known for its “wildly mixed critical reception and headline-making strangeness” It is seen as a primary example of “games as art” and holds the Guinness World Record of “Most Critically Polarizing Survival Horror Game.”
      Huff now I want to try it even more 😛

    3. Hmh… kanskje.. kanskje ikke. Har unasett ikke noe penger til overs framover med betaling av forsikring til pus etc. Er dyrt med gammel katt som forsikres!

    4. Ja, altså det wikipedia sier er jo helt klart grunnlag for å prøve spillet. Søren og.
      Jepp, jeg stiller meg i kø med deg og vil ha en demo 🙂

    5. Benedicte: velkommen i køen 🙂
      Ja det virker som et spill absolutt verdt å prøve, nå er det jo ikke et fullpris spill, men blir så surt om det viste seg å ikke være noe særlig. Kom igjen å gi oss en demo!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg