Christopher Nolan ikke involvert i Justice League filmen

Warner Bros president  Jeff Robinov har nå avkreftet ryktene om at Chrostopher Nolan skulle være involvert i den kommende Justice League filmen.
Puhh, gode nyheter dette, jeg fryktet ens tund at Nolan skulle bli DC’s Joss Whedeon og bli låst fast i en årrekke med bare superheltfilmer.
La Nolan lage egne originale filmer nå, The Prestige er jo bare utrolig bra og Memento er også en bra film, spent på hans neste Interstellar.
Nå har jeg ikke noe mot superheltfilmer da, gleder meg til Man of Steel, håper bare Zack Snyder kan levere, Dawn of the Dead remaken var god, men hans siste filmer har ikke vært noe særlig.

Hva synes du om at Nolan ikke er involvert i Justice League?

2 kommentarer
    1. Jeg syntes det er helt greit at han ikke blir låst i en årrekke med kontrakter for DC. Men alikevel håper jeg grunnlaget Nolan laget med batman-filmene vil bli benyttet og at Justice League fortsetter med den litt tunge tonen DC fortjener.
      Jeg gleder meg til å se Man of Steel 🙂
      Jeg liker Memento langt bedre en The Prestige. Da The Prestige kom ut kom også The Illusionist (med Edward Norton og Paul Giamatti) – jeg foretrekker sistnevnte. Den er en langt flottere film.
      Anyhow, Nolan er god til å lage film, håper han kommer med mye gjevt fremover 🙂

    2. bumblebenni: Må si jeg vet egentlig ikek helt hva jeg synes om at Justice League skal følge Nolans stil, ikek at jeg vil den skal bli wacky og cheesy da, men en annen take enn Nolan’s hadde jo også vært spennende.
      Har ikke sett The Illusionist, men kjenner til at den kom ut ca samtidig som The Prestige. Har dessverre fått spoilet en twist i filmen så har derfor ikke orket å sett den yet. Still, I loooove The Prestige 🙂
      Og ja blir spennende å følge Nolan fremover!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg